Problem poruszył nasz Czytelnik. W mailu przysłanym do redakcji opisał kilka niepokojących kwestii. Pisał m.in. o słupach trakcyjnych uniemożliwiających wyjazd z posesji mieszkańców, których domy znajdują się tuż za torowiskiem. Tą sprawą już się zajęliśmy. Tymczasem pozostała jeszcze jedna zagadkowa kwestia.
- Słupy trakcyjne pomiędzy torami zostały niewłaściwie usytuowane – pisze nasz Czytelnik. – Gdyby na przykład pasażerowie musieli wsiąść do tramwaju, który będzie stał na torze rezerwowym mogą mieć problem z dostaniem się do pojazdu. Słupy są ustawione tak, że trudno będzie się pasażerom przecisnąć. Nie mówiąc już o tym jak poradzą sobie rodzice z wózkiem.
Rzeczywiście tory ustawione są tak, że gdyby pasażerowie mieli wsiąść do tramwaju ustawionego dalej od peronu, mogą mieć większy problem. Sprawę wyjaśniliśmy w spółce Szczecińskie Tramwaje.
- Drugi tor jest awaryjny, zatrzymają się tam jedynie zepsute tramwaje – mówi Zbigniew Dąbrowski, rzecznik spółki. – Nie będzie więc sytuacji, w której pasażerowie będą musieli ominąć tramwaj przy przystanku i dostać się do drugiego, stojącego dalej. Jednak rzeczywiście pomiędzy torowiskami ułożone zostaną betonowe płyty. Ale nie dla pasażerów, tylko dla motorniczego, który ewentualnie z tego toru będzie musiał skorzystać.
13. Zlot Zabytkowych Volkswagenów w gminie Kowal
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?