Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Internautka: "lodowisko na Arkonce działa kiepsko". ZUK odpowiada

Celina Wojda
- Każdego dnia przewijają się setki osób przez lodowisko, zadowolonych osób - mówi Andrzej Kus.
- Każdego dnia przewijają się setki osób przez lodowisko, zadowolonych osób - mówi Andrzej Kus. Sebastian Wołosz
Zła obsługa, nierówny lód - tak o lodowisku na Arkonce mówi nasza czytelniczka. ZUK odpowiada: „Bardzo rzadko słychać tego typu skargi”.

Pani Małgorzata w ubiegłym tygodniu postanowiła skorzystać z lodowiska na Arkonce. Jak napisała do nas, to była jej ostatnia wizyta, bo ta ślizgawka, delikatnie mówiąc, działa kiepsko.

- Nie lubię „bylejactwa”, a z takim miałam do czynienia podczas mojego ostatniego pobytu na lodowisku Arkonka - pisze do nas pani Małgorzata. - Bardzo doceniam prace wszystkich osób na Arkonce. Praca z ludźmi, z dziećmi i na wolnym powietrzu nie należy do najłatwiejszych. Jednakże w trosce o lepszą jakość usług, na które Szczecin zasługuje, zdecydowałam się na taki wywód.

Uwag odnośnie funkcjonowania lodowiska jest kilka. Pierwsza z nich dotyczy wejścia przez bramki, które jest jednocześnie wyjściem, co powoduje zatory. Nasza czytelniczka zwraca również uwagę na pracę kasjerów i obsługi lodowiska. Przy kasie tworzą się kolejki, pracownicy są nieuprzejmi i nie potrafią odpowiedzieć na pytania np. dotyczące profilu łyżew.

- Przy kasie może znajdować się jedna osoba, wywieszona jest tam taka informacja. Ma to na celu szybszą obsługę klienta. Niestety, zapis ten bardzo często nie jest przestrzegany - wyjaśnia Andrzej Kus, rzecznik ZUK. - Trudno odnieść się do rozmowy pracownika z użytkownikiem lodowiska. Wypożyczalnie łyżew obsługuje podmiot zewnętrzny mający wiedzę odnośnie wypożyczanego sprzętu. Profil łyżew oraz stopień ich naostrzenia zależą od umiejętności łyżwiarza, stopnia zaawansowania jego jazdy oraz rodzaju łyżew.

Pani Małgorzata zauważyła też, że nieprzyjemnie jeździ się po nierównej tafli, w dodatku gdy muzyka gra bardzo głośno.

- Kwestia głośności to kwestia umowna, odbieramy sygnały od łyżwiarzy, że przyjemniej się jeździ, gdy gra muzyka. Nie słyszeliśmy jeszcze, by komuś ona przeszkadzała. A odwiedzają nas tysiące osób - dodaje Andrzej Kus. - Czyszczenie lodu odbywa się według wyznaczonego harmonogramu 5 razy dziennie, ewentualnie według bieżących potrzeb. Obsługa robi co w jej mocy, aby zapewnić komfort osobom jeżdżącym przy jednoczesnym zachowaniu płynności osób wchodzących na obiekt.

Zobacz także: Lodowisko w szczecińskiej Arenie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak przygotować się do rozmowy o pracę?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto