Tytuł przyznawany jest osobom lub grupom osób, których osiągnięcia przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku Szczecina w kraju i za granicą.
Uprawnieni do zgłaszania kandydatur są: radni Rady Miasta Szczecin, instytucje publiczne, organizacje pożytku publicznego, związki i stowarzyszenia twórcze oraz zawodowe, przedsiębiorcy, pełnoletnie osoby fizyczne z wyłączeniem członków Kapituły.
Istnieje także możliwość przyznania prawa posługiwania się tytułem "Ambasador Szczecina" instytucjom, obiektom ruchomym (pojazdy, statki, żaglowce, itp.), których działalność i wizerunek promują Szczecin.
Zgłoszenia do honorowego tytułu "Ambasador Szczecina" przyjmowane są na wniosku, który dostępny jest:
- na stronie internetowej
- w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Szczecin (sala 62)
Wniosek można złożyć:
- w kancelarii Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Szczecin (sala 62)
- przesłać pocztą pod adres Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
- drogą elektroniczną na adres: [email protected]
Termin zgłaszania kandydatur trwa do 31 maja 2014.
Zorganizowany został także konkurs „Zostań członkiem Kapituły honorowego tytuły Ambasador Szczecina".
Wszyscy, którzy chcieliby mieć wpływ na decyzję, kto zostanie "Ambasadorem Szczecina" 2014 mogą wziąć udział w obradach Kapituły. Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać na adres: [email protected] z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?