Fundacja "Marzenie" zajęcia z niepełnosprawnymi prowadzi od 1998 r. (obecnie to ponad 100 osób niepełnosprawnych, w tym 20 na wózkach inwalidzkich). Do tej pory działania te obejmowały planowanie i organizację zajęć z tenisa ziemnego - cztery-osiem godzin tygodniowo dla czterech grup wiekowych (do 10, 10-14, 15-18, powyżej 18. r.ż.), a także organizowanie sprzętu i bazy do prowadzenia zajęć.
- Ideą fundacji jest organizowanie zajęć z tenisa, sportowo rekreacyjnych, rehabilitacji, integracji itd., ale tak naprawdę chodzi o szczęście, uśmiech na twarzy, radość, chęć wyjścia z domu dzieci, które w jakimś stopniu zostały pokrzywdzone przez los, a przecież - jak my wszyscy - mogą żyć normalnym tokiem, uczestniczyć w życiu zamiast zamykać się w domach w swoim środowisku osób niepełnosprawnych - mówi Anna Smyla, prezes Marzenia.
Nasza redakcja chce wspomóc działalność fundacji. Połowę dochodu z reklam przeznaczy na wsparcie fundacji, a loga darczyńców zostaną umieszczone na wagoniku pociągu marzeń w "Głosie". W naszym charytatywnym składzie są już PGE Energia Ciepła S.A., Elektryka Morska oraz C. Hartwig Szczecin Spedytorzy Międzynarodowi Spółka z o.o.
- Dzięki państwa pomocy, poza organizacją całodobowych zajęć sportowych dla dzieci niepełnosprawnych umysłowo, będziemy mogli organizować cykliczne sportowe zabawy integracyjne, które przysłużą się integracji dzieci niepełnosprawnych z pełnosprawnymi - mówi Smyla. - Takie imprezy sportowo-integracyjne są bardzo ważnym aspektem, ponieważ likwidują bariery, pozwalają na pełny udział w życiu społecznym dzieciom niepełnosprawnym, natomiast dzieci zdrowe uczą empatii, tolerancji, zrozumienia choroby, uczynności i umiejętności współpracy.
Do końca lipca zaprezentujemy pozostałych darczyńców naszej akcji, którzy pomagają Fundacji "Marzenie".
Aby pomóc wystarczy skontaktować się z biurem reklamy „Głosu Szczecińskiego”. Połowę dochodu z reklam nasza redakcja przeznaczy na wsparcie ośrodka, a logo darczyńców zostanie umieszczone na wagonie “Pociągu Marzeń”, który do połowy sierpnia będzie kursował na łamach naszej gazety oraz na portalu GS24.pl.
Wszelkich informacji udziela:
- Mateusz Dziuk
- zastępca dyrektora Biura Reklamy
- 697 770 133
- [email protected].
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?