Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

O skandalicznym transporcie lodówki ze sklepu do klienta

Agula_agula
Agula_agula
Do tej pory sklep Euro AGD i RTV kojarzył mi się z profesjonalną obsługą w punktach sprzedaży, fachowym doradztwem i korzystnymi cenami. Do tej pory...

Pewnego dnia udałam się do jednego ze sklepów, by wybrać lodówkę. Jak zwykle spotkałam się z uprzejmym i rzeczowym doradztwem, więc szybko wybrałam najlepszy dla siebie model lodówki.

Przy załatwianiu formalności postanowiłam również skorzystać z super usługi, którą polecał mi sprzedawca, a mianowicie w cenie niecałych 100 zł zaproponowano mi utylizację starej lodówki, przywóz nowej, jej rozpakowanie, ustawienie i wypoziomowanie.

Jako, że dużo czasu spędzam w pracy, a mama ma chory kręgosłup postanowiłyśmy skorzystać z proponowanej oferty.

Nazajutrz do domu weszło dwóch rosłych mężczyzn, wystawili starą lodówkę na klatkę, a nową stwierdzili, że nie są w stanie wnieść bez zarysowań (ze względu na zbyt wąskie przejście).

Jako że nie zgodziłam się podpisać zgody na jej ewentualne uszkodzenie, zaproponowałam osłonięcie materiałem. Od przewoźnika usłyszałam, że on nie ma czasu i za chwilę musi być w drugiej części miasta.

Weszłam do kuchni i zaczęłam wyciągać rzeczy z szafki, by przesunąć ją i udrożnić przejście. Dostawca w tym czasie uszkodził na korytarzu obrazek wiszący na ścianie, wykonał telefon do dyspozytora i tak jak wszedł bez „dzień dobry” tak wyszedł nie powiedziawszy ani słowa, zabierając lodówkę, a starą zostawiając zastawiwszy przejście do łazienki. (wizyta trwała ok. 5 min)

Natychmiast zadzwoniłam do punktu obsługi klienta ze skargą. Po chwili otrzymałam telefon od Pana Pawła z dyspozytorni, przy pomocy którego udało się rozwiązać problem transportu.

Panowie wrócili i w ciągu 8 minut udało im się wykonać usługę za którą zapłaciłam. Jednak byli bardzo nieuprzejmi, odnosili się opryskliwie i wyszli bez słowa. Nigdy dotąd nie spotkałam się z taką obsługą.

Uważam, że panowie ci nie powinni mieć kontaktu z klientem ze względu na brak umiejętności komunikacyjnych i aspołeczne zachowania.

Gdyby nie to, że lodówka była mi niezbędną ponieważ stara się zepsuła, zrezygnowałabym z zakupu. Zresztą zapewne nigdy już z usług sklepu Euro AGD i RTV nie skorzystam, ponieważ usługi posprzedażowe – za które również zapłaciłam są również bardzo istotne, a sprzedaż nie kończy się w sklepie...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto