Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nie tak się z nimi umawialiśmy!

Redakcja MM
Redakcja MM
Klient szczecińskiego oddziału Cyfry Plus, który w grudniu podpisał z firmą umowę na pakiet telewizyjny,otrzymuje rachunki na kwotę wyższą niż zapisana w dokumencie.

Do naszej redakcji zgłosił się pan Waldemar Smalarek, mieszkaniec Szczecina, który wraz z żoną postanowił w grudniu skorzystać z usług oferowanych przez przedstawicieli Cyfry Plus z siedzibą przy ul. Wielka Odrzańska.

– Stwierdziliśmy, że podłączymy sobie nowszą telewizję – mówi Czytelnik. – Poszliśmy i podpisaliśmy umowę. Okazało się, że są dodatkowe promocje i zniżki,
więc byliśmy zadowoleni. Nasz rachunek miał wynosić tylko 63,90 zł miesięcznie za pełen pakiet. To nie było dużo. Niestety z pierwszym rachunkiem przyszły pierwsze problemy.

Nasz Czytelnik w styczniu otrzymał rachunek za telewizję w wysokości 82 zł.

– Kiedy otrzymałem taki rachunek byłem zbulwersowany – przyznaje Waldemar Smalarek. – Przecież na umowie było napisane zupełnie coś innego. Oczywiście poczekałem na kolejny rachunek. Ku mojemu zdziwieniu był wyższy od poprzedniego. Teraz muszę zapłacić niecałe sto złotych. To jest jakiś absurd. Jak można w taki sposób oszukiwać starszych ludzi?

Czytelnik próbował się skontaktować ze szczecińską siedzibą Cyfry. Niestety numer stacjonarny nie odpowiadał, a telefonu komórkowego nikt nie odbierał.

– W takich przypadku nie pozostało mi nic innego jak pójść do tej firmy – mówi oburzony pan Waldemar. – Wybrałem się tam. Niestety nikogo nie zastałem, ponieważ firma była zamknięta. Nikt nawet nie odpowiadał na dzwonek domofonu. W międzyczasie przyszedł kolejny mężczyzna, którego spotkał ten sam problem. Wtedy właśnie postanowiliśmy przyjść do Waszej redakcji.

Na prośbę naszych Czytelników postanowiliśmy sprawdzić, z jakiego powodu rachunki Czytelnika są wyższe niż kwota zapisana na umowie.

Udaliśmy się do siedziby Cyfry Plus przy ul. Wielkiej Odrzańskiej. Od pracownicy w biurze usłyszeliśmy, że podobny problem dotyka również innych klientów. Powodem były prawdopodobnie promocje źle wprowadzane do systemu w warszawskiej centrali firmy.

– Aby wyjaśnić całe zamieszanie każdy z klientów, którego rachunek jest za wysoki powinien zadzwonić na infolinię firmy w celu wyjaśnienia sytuacji i przywrócenia poprzedniej wysokości faktur – poradzono reporterowi.

Informację przekazaliśmy panu Waldemarowi. Zadzwonił na infolinię i wyjaśnił sytuację.

– Wszystkie zawyżone rachunki zostały już anulowane – ucieszył się nasz Czytelnik. – Teraz mam otrzymywać faktury na kwotę zawartą w umowie.

Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto