- Odwołanie zostało złożone przez konsorcjum firm ROVERPOL Sp. z o.o. i ROVER INFRAESTRUCTURAS S.A. Dotyczyło ono m.in. kwestii formalnych przedstawionych w ofercie przez firmę MTM i oceny oferty, co zdaniem odwołującego oznaczało nieuzasadnione wybranie tej oferty w postępowaniu. Czekamy na rozprawę i rozstrzygnięcie w tej kwestii – mówi Piotr Zieliński, rzecznik prasowy Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
ZOBACZ TEŻ:
Magistrat czeka na wyznaczenie terminu rozprawy. Czas leci. Wejście na plac budowy zaplanowano na przełom II i III kwartału tego roku. Budowa ma potrwać dwa lata od dnia podpisania umowy.
- Na ten moment, nie można określić terminu wejścia wykonawcy na plac budowy i tym samym wskazać utrudnień związanych z przebudową, ponieważ nie mamy jeszcze podpisanej umowy - dodaje Piotr Zieliński.
Przypomnijmy, że najtańszą ofertę złożyła Firma Budowlano-Drogowa MTM SA z Gdyni, która opiewa na 80 728 637,11 zł. Niewiele więcej wyceniło swoje usługi konsorcjum ROVERPOL Sp. z o.o. i ROVER Intraestructuras – znane z budowy węzłów Granitowa i Łękno, bo na 80 995 500 zł.
Po modernizacji śródmiejski odcinek alei - od pl. Zwycięstwa do placu Szarych Szeregów - nie będzie już arterią komunikacyjną, ale stanie się dwujezdniową drogą z uspokojonym ruchem do 30 kilometrów na godzinę. Każda jezdnia będzie miała 4,5 m szerokości. W związku z tym także nie będzie wydzielonych dróg dla rowerzystów.
ZOBACZ TEŻ:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?