Jej zadaniem będzie ponadto opracowanie Wieloletniego Programu Rozwoju Szczecina na lata 2010-2014 będącego podstawowym narzędziem wdrażania strategii. Oprócz tego warszawska firma przeprowadzi kampanię promocyjną i zajmie się doradztwem w zakresie zarządzania realizacją Strategii i WPR Szczecina 2010-2014 w pierwszym roku obowiązywania tych opracowań.
- Poprzednia Strategia powstała 10 lata temu i wymaga aktualizacji, ponieważ od tamtego czasu sytuacja Szczecina znacznie się zmieniła – wyjaśnia potrzebę aktualizacji Strategii Tomasz Banach, dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta.
Co znajdzie się w strategii?
- Dokument powinien zawierać czytelną, precyzyjną i spójną wizję rozwoju Szczecina w horyzoncie czasowym do roku 2025 - mówi Piotr Landowski z biura prasowego urzędu miasta. - Dokument powinien uwzględniać centralną rolę Szczecina w regionie, przede wszystkim w kontekście budowania powiązań funkcjonalnych i ekonomicznych w ramach potencjalnego obszaru metropolitalnego. Odnosić się ma również do założeń nowej marki miasta "Floating Garden".
Najważniejsze dokumenty, czyli uaktualniona Strategia oraz WPR powstać mają do połowy grudnia br. W tym czasie przewidziano m.in. konsultacje społeczne i eksperckie. Oba dokumenty przedstawione zostaną szczecińskim radnym, ponieważ to Rada Miasta będzie decydować o ich przyjęciu. Za opracowanie Strategii i WPR gmina zapłaci 496 540 zł. Pozostałe działania objęte umową (działania PR, roczne doradztwo i monitoring, opracowanie procedur zarządzania i wdrażania Strategii) kosztować będą 406 250 zł.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?