Jak zauważa warcnet.pl system chyba nie działa.
- Przy ul. Kaszubskiej przy bramie nr 65 od soboty straszy uszkodzony automat. Wandale rozwalili wlot monet i automat wskazuje lampkami kontrolnymi stan uszkodzenia. Kiedy po kilku próbach udało mi się dodzwonić do Biura Strefy, pani nic nie wiedziała o uszkodzeniu, ale podjęła się przekazania sprawy do serwisu.
Automaty do sprzedaży biletów w Strefie Płatnego Parkowania miały automatycznie informować centrum serwisowe o uszkodzeniach. Kiedy miasto ogłaszało przetarg na automaty do sprzedaży biletów w SPP jednym z założeń było, że automaty miały same zgłaszać swoją niesprawność do centrum serwisowego, które miało niezwłocznie usuwać usterki.
- Pytanie ciśnie się samo, czemu strefa nic nie wie o uszkodzeniu, czyżby system, który miał informować o tym, nie działał? – zastanawia się nasz Internauta.
Zadzwoniliśmy do Biura SPP i zapytaliśmy, dlaczego parkomaty nie działają tak, jak powinny.
- Informacje o poważniejszych awariach są zgłaszane do centrum obsługi, a ponieważ parkomaty są jeszcze na gwarancji, urządzenia naprawiane są od ręki przez firmę ze Szczecina - wyjaśnia Jerzy Fydrych z Miejskiego Zakładu Obsługi Gospodarczej. – Poza tym, parkomaty są dwa razy dziennie sprawdzane przez inspektorów pracujących w SPP.
Kierowcy, którzy zauważą zepsuty lub niedziałający parkomat mogą zadzwonić pod numer podany na urządzeniu i poinformować o awarii.
Aktualizacja: Jak poinformował nas Jerzy Fydrych, dyrektor MZOG parkomat o którym pisał warcnet.pl został dziś naprawiony. Dziękujemy!
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?