Nowatorskie rozwiązanie jest obecnie wprowadzane na rynek. Usługę testuje już kilka szczecińskich restauracji oraz kolejowy restaurator – WARS.
– Dzięki najnowszym technologiom możemy zamawiać smartfonem wybrany posiłek w dogodnym momencie, czy miejscu – mówi Maksymilian Kuśmierek, prezes WellServed. – To pierwsza aplikacja mobilna świadcząca taką usługę w Polsce. Nasz kraj jest na trzydziestym miejscu na świecie pod względem liczby osób korzystających ze smartfonów, a ich odsetek stale wzrasta. Udostępnienie gościom elektronicznego systemu zamawiania jest odpowiedzią na ten trend i umożliwi restauratorom wyprzedzenie konkurencji.
Technologię WellServed otrzymało do testowania już kilka szczecińskich restauracji, m.in. Mała Tumska, Brama Jazz Cafe, czy Rucola. Rozwiązaniem zainteresowała się także najstarsza spółka gastronomiczna w Polsce – WARS, która na jego
bazie udostępniła podróżującym aplikację mWARS. Dzięki rozwiązaniu pasażerowie wybranych pociągów mają możliwość przeglądania na smartfonie, czy tablecie elektronicznego menu z dokładnym opisem i zdjęciami każdej potrawy, znajdującej się w karcie WARS-u. Zamówienia składane są w dowolnym momencie podróży i dostarczane na miejsce siedzące pasażera.
– Mamy nadzieję, że proponowane przez nas nowe rozwiązanie technologiczne podnosi komfort podróży, umożliwia pasażerowi składanie zamówień bez konieczności wychodzenia z przedziału – mówi Paweł Dudek, prezes spółki WARS.
Obecnie z aplikacji korzystać mogą podróżni jadący pociągiem „Panorama” z Warszawy do Wrocławia. Kolejne testy planowane są na trasie Warszawa-Kraków-Warszawa w pociągu „Kościuszko”.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?