W ramach remontu - po wymianie nawierzchni - na parkingu wykonano pełne oznakowanie poziome, wyznaczając strefę wjazdu i wyjazdu, 44 stanowiska do parkowania, strefy "martwe" (wyłączone z użytkowania dla zapewnienia właściwej szerokości przejazdów i zakrętów) oraz 1 stanowisko dla autokaru. Wydawałoby się więc, że parking został dobrze zaplanowany i oznakowany.
To co zobaczyłem przerosło jednak wszelkie moje obawy.
Zarówno na drodze wjazdowej (fot. 1) jak i na wyjeździe (fot. 2) ustawiono (na bocznych liniach ciągłych) szeregi samochodów - zawężając wyznaczone drogi przejazdu. Samochody zaparkowano na wszystkich strefach wyłączonych (fot. 3,4,5) nie zważając na oznakowanie oraz na utrudnienia ruchu innych pojazdów w strefie dojazdu do poszczególnych "alejek" wewnętrznych oraz ich ostrych zakrętów (90 stopni).
Na wyjeździe z parkingu zaparkowano trzy pojazdy na alejce parkowej dla pieszych - już poza parkingiem (Fot. 6,7), zajmując całą jej szerokość. Piesi zostali w ten sposób zmuszeni do zajęcia ścieżki rowerowej (Fot. 8). Wiele aut zaparkowano na miejscach nieoznakowanych i nie przeznaczonych do parkowania, całkowicie zastawiając wyjazd z parkingu dla parkującego tam (na przeznaczonym do tego miejscu) autokaru (Fot. 9)
Słowem - doskonały pokaz polskiej praworządności i "polskiego porządku", doskonale promujący nasze miasto.
Stan wyżej opisany zilustrowany jest serią zdjęć.
Co na to służba porządkowa miasta - Szczecińska Straż Miejska oraz inne odpowiednie służby komunalne?**
Policja radzi jak zaplanować podróż
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?