MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Ścigają mnie za 4 złote

Robert Duchowski
Robert Duchowski
Mąż Sabiny Samborskiej kilka lat temu został klientem Tele 2. Po jego śmierci pani Sabina zrezygnowała z usług firmy, ale wciąż dostaje od nich rachunki za telefon.

– Z usług Tele 2 zaczęliśmy korzystać w 2003 roku i byliśmy jej klientami przez 2 lata – mówi pani Sabina. – Wszystkie rachunki płaciliśmy w terminie. Byłam zaskoczona, kiedy dostałam fakturę, w której było napisane, że mam do zapłacenia 10 złotych za to, że nie zapłaciłam ostatniego rachunku. Jak mogłam go zapłacić, skoro wcale go nie dostałam?

Chociaż w październiku 2005 roku pani Sabina zmieniła operatora, pod koniec miesiąca dostała z Tele 2 rachunek na kwotę 4,54 zł za wykonane rozmowy. Napisała reklamację, w której poinformowała o śmierci męża – właściciela telefonu i o tym, że od tego czasu nie korzystała z usług firmy.

– Reklamacja nie została uwzględniona – mówi pani Sabina. – Za to regularnie co miesiąc zaczęły przychodzić rachunki. Za każdym razem było to 10 złotych.

Pani Sabina wysłała do firmy akt zgonu męża i liczyła, że umowa zostanie rozwiązana. Zadzwoniła do Tele 2 i poinformowała, że zapłaciła wszystkie rachunki. Pewnego dnia znów dostała list. Tym razem z firmy windykacyjnej. Okazało się, że ma do zapłacenia 42 złote.

– Kilka razy dzwonili do mnie pracownicy tej firmy i chcieli rozmawiać z mężem – pani Sabina nie kryje oburzenia. – Powiedzieli, że jeśli nie zapłacę długu, to sprawa zakończy się spotkaniem w sądzie albo wizytą komornika w moim domu. Nie mam już dłużej siły, żeby tłumaczyć, że mąż nie żyje, a ja nie jestem właścicielem telefonu. Sprawa kosztuje mnie za dużo nerwów.

Z prośbą o wyjaśnienie sprawy zwróciliśmy się do firmy Tele 2.

– Nie mamy odnotowanego wpływu kopii aktu zgonu – informuje Karol Wieczorek, rzecznik Tele 2. – W naszym systemie mamy odnotowane jedynie odesłane faktury. Żeby jak najszybciej zakończyć tę sprawę, prosimy o przesłanie zeskanowanego aktu zgonu do mnie albo niech wdowa napisze reklamację i załączy kopię aktu zgonu.

 

Magdalena Ratajczak

Zdjęcie: Pani Sabina od dawna nie korzysta z usług Tele 2. Jednak cały czas firma przysyła do niej rachunki.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto