Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mówią o... Czyli jak Szczecin promuje się w innych miastach [zdjęcia]

Alicja_MR
Alicja_MR
Ekspozycja kilkudziesięciu billboardów w polskich miastach, opracowanie i wydanie trzech folderów tematycznych i udział w targach w Poznaniu - tak Szczecin promuje się w innych miastach.

Podjęte działania to efekt współpracy miasta z przedstawicielami branży turystycznej w ramach programu „Turystyczny Szczecin”. Kampania służyć ma podtrzymaniu zainteresowania Szczecinem uzyskanym w wyniku działań promocyjnych poprzedzających finał The Tall Ships Races i organizacją tej imprezy.

Jej celem jest zaciekawienie miastem, ukazanie jego atrakcji turystycznych – zwłaszcza potencjału turystyki wodnej i miejskiej, wzbudzenie chęci odkrycia na dobre Szczecina.

Graficzna intryga Ogólnopolska kampania outdoorowa promująca Szczecin trwać będzie od 16 do 30 września. Łącznie wyeksponowanych zostanie 37 billboardów.

Znajdą się w następujących miastach: Kraków (10 szt.), Katowice (7 szt.), Poznań (10 szt.), Wrocław (10 szt.).

W tym samym czasie prowadzona będzie promocja Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego i powstającego w Szczecinie Portu Jachtowego.

W ramach tego działania umieszczonych zostanie 45 billboardów: Kraków (13 szt.), Katowice (12 szt.), Poznań (10 szt.), Wrocław (10 szt.).

Na billboardach znajdzie się siedem przekazów opartych na wspólnym haśle „Mówią o…”. Mają zwrócić uwagę na walory turystyczne miasta.

Oprócz odwołania do portu jachtowego billboardy nawiązują do cudownych tarasów widokowych, niespotykanej zieleni, architektonicznej ikony miasta, przepięknych żaglowców.

Intrygują też bulwarami, które pachną czekoladą i magicznym układem szczecińskich ulic. Przekazy zastosowane w kampanii odchodzą od dosłowności. Nie wyjaśniają, nie nazywają i nie pokazują wprost atrakcji turystycznych Szczecina. Nie są kartkami z albumu lub przewodnika o mieście.

Mają zaintrygować, pobudzić wyobraźnię, zainteresować.

Zgodnie z sugestiami branży turystycznej zmieniony zostanie układ treści w dedykowanej turystom zakładce „Odwiedź Szczecin”. Strona ulegnie uproszczeniu, dzięki czemu zyska na czytelności i co pozwoli wyszukać turyście najbardziej istotne dla niego informacje.

W widocznym miejscu znajdą się również wyselekcjonowane informacje i narzędzia: wirtualny spacer, informacje o Szczecińskiej Karcie Turystycznej, mobilny przewodnik Visit Szczecin.

- Dzięki opracowaniu tematycznemu turystom łatwiej jest zorganizować sobie pobyt. Szczecinianie mogą z kolei spojrzeć na swoje miasto z niedostrzeganej dotąd perspektywy. Przygotowane foldery zawierające gotowe propozycje i podpowiedzi jak ciekawie spędzić czas w mieście.  - mówi Weronika Homis z Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta.

Przewodniki będą też częścią oferty Szczecina prezentowanej podczas największych krajowych targach turystycznych Tour Salon Poznań odbywających się od 16 do 19 października

Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto