Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Miałeś chamie złoty róg"

von sadow
von sadow
Obserwując kampanie promocyjne Szczecina, można nabrać przekonania, że przygotowują je nie szczecinianie, znający historie, dzień dzisiejszy, zalety i wady naszego miasta, ale ludzie wynajęci z zewnątrz nie czujący atmosfery naszego miasta.

Osoby te może i są dobre w swoim fachu, bo strategia marki Szczecina, zdobyła nawet jakieś nagrody, chociaż raczej za pomysł i wizję, niż realność i jej użyteczność.

Szczególnie, po klęsce kampani promocyjnej Szczecina „Wyskocz z cynków i zaszalej”, narzuca się pytanie, dlaczego w promocji miasta nie wykorzystujemy „samorodka” - wiedzy o budowie Szczecina na gwiazdozbiorze Oriona. Zresztą podobnie jak piramid w Gizie, co odkryli 5 lat temu szczecińscy astrolodzy Małgorzata i Edward Gardasiewiczowie.

Główne place Szczecina: Sprzymierzonych, Odrodzenia i Grunwaldzki odzwierciedlają pas gwiazdozbioru Oriona odpowiadając poszczególnym gwiazdom Mintaka, Alnilam i Alnitak. Na dodatek piramidy są po tej samej stronie Nilu, co nasze gwiaździste place po stronie Odry, wyznaczając wzór Drogi Mlecznej. Szczecin można nazwać miastem Oriona, naszym bliźniaczym miastem jest Paryż, Par Isis, czyli miasto Izydy, żony Oriona.

Te odkrycie daje tyle możliwości wykorzystania w realnych kampaniach promocyjnych Szczecina, np. do haseł promocyjnych: „Szczecin miastem Oriona”, „Gwiezdne miasto Szczecin”, Szczecin, Giza, dwa bratanki”, Szczecin Paryżem Wschodu”, „Odwiedź Szczecin, męża Paryża”, Popłyń Drogą Mleczną w Szczecinie” itp., możliwości jest tysiące, niczym w rogu obfitości, tylko trzeba chcieć je i umieć wykorzystać.

Kampania promocyjna np. pod hasłem „Odwiedź Szczecin, miasto Oriona (może być z dodatkiem), męża Paryża” na pewno odniosła by większy sukces niż „Wyskocz z cynków i zaszalej”. Powinna sprowadzić do miasta turystów i artystów, którzy szukają często inspiracji do swoich dzieł w różnych nietypowych miejscach. Odkryte w Szczecinie podobieństwo jest faktem, a na świecie dla potrzeb turystyki wykorzystuje się całkiem fikcyjne wydarzenia i miejsca.

Miejscy stratedzy od promocji Szczecina i walki o ESK 2016 dla Szczecina, mają w rękach od 5 lat „złoty róg”, czy potrafią go wykorzystać, czy wszystko skończy się tak jak w „Weselu” S. Wyspiańskiego.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto