– Na początku za przyłączenie kabla i podłączenie do sieci UPC zapłaciłam złotówkę – mówi pani Irena. – Miałam wykupiony tzw. pakiet B, który jest znacznie tańszy i zawiera te kanały, które chciałam oglądać. Jednak często wyjeżdżam i czasami dość długo nie ma mnie w domu. Kiedy wróciłam po kilku tygodniach, dowiedziałam się, że skoro nie korzystałam z pakietu, to mi go zabrali i wszystko odłączyli. Zadzwoniłam do przedstawiciela i poprosiłam o wyjaśnienie sprawy.
Okazało się, że za ponowne przyłączenie pani Irena musi znów zapłacić złotówkę plus opłatę pocztową – 2,50 złotego.
– Zapłaciłam za to więcej niż to wszystko jest warte – twierdzi Czytelniczka. – Ponownie zjawił się jakiś fachowiec, podłączył kabel, ale nie było sygnału. Wtedy stwierdził, że mam zepsuty telewizor i on nie może nic więcej zrobić. Poprosiłam więc o pomoc znajomego i okazało się, że z moim telewizorem wszystko jest w porządku. A sygnału kablówki jak nie było, tak nie ma.
Pani Irenie w końcu puściły nerwy i postanowiła sama wyjaśnić sprawę.
- Dzwoniłam do Katowic, do siedziby firmy – mówi pani Irena. – Poinformowano mnie, że w Szczecinie nie ma już pakietu B. Okazało się, że albo wykupię droższy pakiet, w którym jest też telefon i internet, albo zupełnie wszystko mi odłączą. Nie chcę płacić co miesiąc 60 złotych za coś, co mi w ogóle nie jest potrzebne.
Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem i przedstawiliśmy sytuację naszej Czytelniczki.
– Dziękujmy za informacje. Sprawą zajmie się z naszej strony Dagmara Krzesińska – poinformowała Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy UPC Polska. -Zgłoszenie skieruję także do naszego Biura Obsługi Klienta z prośbą o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości i szybki kontakt z Klientką.
Magdalena Ratajczak
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?