Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gadżety "Floating Garden". Szczecin będzie promował się dzięki zegarkom i portfelom

Magda_Ratajczak
Magda_Ratajczak
W tym roku miasto chce powiększyć ofertę gadżetów promocyjnych m.in. o 35 zegarków, 100 etui na dokumenty i 280 apaszek.

W 2009 roku o przetargu na gadżety promujące miasto zrobiło się głośno po tym, kiedy okazało się, że ma je przygotować firma Gift Serwis, należąca do Piotra Milewskiego, szwagra prezydenta Piotra Krzystka.

Przetarg został jednak unieważniony i rozpisany ponownie, ale znów okazało się, że Gift Serwis przedstawił najkorzystniejszą ofertę. Jednak firma wycofała się z realizacji zamówienia, kiedy konkurencyjna firma Butterfly złożyła protest na wynik przetargu.

Ostatecznie 7 tys. koszulek, po 2 tys. czapeczek z daszkiem, toreb turystycznych i parasoli z drewnianą rączką, 1600 sztuk pamięci przenośnej USB oraz 1000 kubków termicznych przygotowała Agencja Reklamowa "Fiori" ze Szczecina.

W tym roku miasto chce powiększyć ofertę gadżetów promocyjnych.

Firma, która spełni wymagania miasta i wygra przetarg, przygotuje: 180 piór, 120 długopisów, 40 flag z herbem miasta i znakiem marki floating garden, 100 portfeli męskich i 90 damskich, 50 organizerów i 100 sztuk etui na dokumenty, 25 męskich zegarków na rękę, 10 damskich i 30 sportowych oraz 100 automatycznych parasoli z drewnianą rączką oraz 280 apaszek z filiżanką.

Do tego miasto chce także zamówić gadżety związane z organizacją Dni Odry, czyli 200 niebieskich t-shirtów oraz 200 kubków termicznych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto