Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Zrobione w Szczecinie". Dwadzieścia najfajniejszych firm i usług z naszego miasta!

Oskar Masternak
Zakończyła się pierwsza, pilotażowa edycja inicjatywy o przyznanie marki „Zrobione w Szczecinie”. Dziś poznaliśmy 20 przedsiębiorców, którym przyznano to wyróżnienie.

Do udziału w pierwszej edycji zgłosiło się 59 przedsiębiorców. Weryfikacji zgłoszeń dokonano w oparciu o cztery kryteria: marka, prospołeczność, innowacyjność i unikalność. Na podstawie tych kryteriów wybrano 10 przedsiębiorców, którzy otrzymali certyfikat marki w kategorii produkty oraz 10 w kategorii usługi.

- Gratuluję wszystkim laureatom i jednocześnie dziękuję za tak duże zainteresowanie naszą inicjatywą – mówił podczas uroczystości Michał Przepiera Zastępca Prezydenta Miasta Szczecin – Tworzycie Państwo niezwykłe produkty, i co ważne robicie to tutaj w Szczecinie, dlatego chcemy się Wami chwalić.

Laureaci w kategorii przedsiębiorca:

1. GARO POLSKA SP. Z O.O. za WALLBOX - domowe stacje ładowania samochodów elektrycznych

2. COPERNICUS SP. Z O.O . za wstrzykiwacze do samodzielnych iniekcji leków

3. CLOCHEE SP. Z O.O.  za kosmetyki naturalne i organiczne CLOCHEE-SIMPLE ORGANIC

4. MAŁGORZATA DZIEMBAJ – FOONKA za kolekcję pościeli imitujących naturę – HAYKA

5. FOSFAN S.A. za nawozy ogrodnicze FRUCTUS

6. 100%  S.C. za stoprorap – wytwórnię muzyczną – Hip-Hop i muzyka miejska

7. JULIA STANNY – KRAFTED JULIA STANNY za bajgle Króla Jana

8. URSZULA BIELUŃ MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA za naturalne kosmetyki: mydła wegańskie, półkule kąpielowe, peeling śliwkowy

9. SUP4NAV SP. Z O.O. za nawigacyjny system wspomagania decyzji – NAVDEC

10. PETERSEN SP. Z O.O. za grę planszową - KUPIEC SZCZECIŃSKI

Laureaci w kategorii usługi:                 

1. KOBIETOWO.PL SP. Z O.O. za warsztaty, szkolenia i doradztwo dla kobiet

2. KONRAD PIETRACHA BILETY FM. za pośrednictwo sprzedaży biletów na wydarzenia rozrywkowe w Szczecinie

3. CSL INTERNATIONALE SPEDITION SP. Z O.O. za Kubryk Literacki – promowanie szczecińskich marek, wydawnictw, publikacji i pamiątek lokalnych artystów

4. UNITY LINE  LIMITED SP. Z O.O. za przewozy promowe pomiędzy polską a szwecją, obsługę pasażerów, spedytorów i przewoźników

5. MAŁGORZATA WOLFF – HOME BY WOLFF – SZCZECIŃSKA MANUFAKTURA za prowadzenie sklepu na bulwarach jako miejsca skupiającego lokalnych rzemieślników i producentów tworzących wyroby dedykowane miastu

6. AGRO-EKO-LAND S.C. za zagospodarowanie terenów zielonych i doradztwo z zakresu ochrony środowiska oraz biologizacji obiektów rekreacyjno-sportowych

7. WIKING TURYSTYKA SP. Z O.O. za miejskie wycieczki kajakowe - SZCZECIŃSKA WENECJA

8. MEDPIPE SP. Z O.O. za projektowanie instalacji gazów medycznych dla placówek medycznych

9. PIOTR KOZŁOWSKI - KOZŁOWSKI – PROJEKT za projektowanie stalowych obiektów przemysłowych, zrealizowanych  w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Pn. i Ameryce Pd.

10. MIROSŁAW DUDEK - FIRMA WIELOBRANŻOWA „AMEDA” SZCZECIŃSKA MANUFAKTURA Z POMYSŁEM ”TWÓRCZA CYTRYNKA” za warsztaty samodzielnego wykonywania słodyczy.

Z uwagi na duże zainteresowanie przedsiębiorców i jednoczesne ograniczenia wynikające z regulaminu, pula nagród honorowych została zwiększona o kolejne 10 w kategorii produkty i 10 w kategorii usługi. Wnioski do drugiej edycji będzie można składać od 1 lipca do 15 września br. na dotychczasowych zasadach.

Celem marki jest promowanie działań kreatywnych, gospodarczych, proinwestycyjnych i innowacyjnych na terenie miasta Szczecin, wzmacnianie szczecińskiej tożsamości, patriotyzmu lokalnego oraz budowanie pozytywnego wizerunku miasta, podniesienie jakości produktów i usług oferowanych w mieście, promocja miasta Szczecin oraz szczecińskich przedsiębiorców i instytucji, zwiększenie lojalności klientów wobec lokalnych produktów i usług oraz zwiększenie prestiżu przedsiębiorców, instytucji i innych podmiotów kojarzonych z marką.

O przyznanie marki dla produktów lub usług mogą występować przedsiębiorcy, instytucje i inne podmioty z siedzibą w Szczecinie, których produkty lub usługi znajdują się na szczecińskim rynku przez co najmniej 12 miesięcy przed zgłoszeniem. Jednostką koordynująca realizację programu jest Biuro Strategii Urzędu Miasta Szczecin.

Marka ma charakter honorowy i nie przysługują z tego tytułu żadne gratyfikacje finansowe czy ulgi podatkowe. Niewątpliwą korzyścią dla przedsiębiorców, wynikającą z przyznania marki będzie możliwość udziału w programach z zakresu promocji gospodarczej, prowadzonych przez Gminę Miasto Szczecin oraz możliwość zamieszczania logotypu marki w materiałach promocyjno-informacyjnych.

Polecamy również:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto