14 w dzielnicy Zachód, dwie w dzielnicy Północ (w sumie 45 stacji). 46 stacja zostanie zakupiona jako stacja zapasowa.
Zgodnie z warunkami zamówienia - nowe rowery i stacje Bike_S muszą współdziałać z już istniejącym systemem.
Nowych stacji i rowerów możemy spodziewać się w Szczecinie w czerwcu 2016 roku - pod warunkiem, że procedura przetargowa przebiegnie bez zakłóceń.
Po przeanalizowaniu 59 propozycji NiOL przygotował ostateczną listę złożoną z 29 lokalizacji. Czym się kierowaliśmy?
– Rower miejski cieszy się największym powodzeniem, jeśli stacje są blisko siebie, w odległości kilkuset metrów – mówi Prezes NiOL Konrad Stępień. – W pobliżu powinno być jak najwięcej tzw. generatorów ruchu takich jak węzły komunikacyjne, duże szkoły, firmy, sklepy, instytucje. Zdecydowaliśmy się na kumulację stacji w obszarze, który naszym zdaniem gwarantuje optymalne działanie systemu na Prawobrzeżu.
Bike_S - szczeciński rower miejski. Czytaj również:
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?