Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Źle bawiłeś się na sylwestra? Złóż reklamację!

Redakcja
Wątroba zregenerowana, o kacu zapomnieliśmy, czas podsumować sylwestra. Zapłaciłeś za dwa posiłki a był jeden, do tego zimny? Złóż reklamację! W Szczecinie jest już kilka takich zgłoszeń.

Na ten wieczór czekaliśmy od wielu miesięcy. Panie szykowały i dobierały kreacje. Panowie kupowali race, petardy i mocniejsze trunki. W kilka dni po sylwestrze w większości możemy powiedzieć, że zabawa była przednia.

Okazuje się jednak, że są i tacy, którzy są innego zdania. Do rzecznika praw konsumenta zgłaszają się ludzie, którzy reklamują najważniejszą imprezę w roku.

- Robią to ludzie młodzi, bardziej obeznani w prawie - mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów. - Dostaliśmy kilka takich zgłoszeń. Dotyczą różnych rzeczy: tego, że muzyka była nieodpowiednia, w pokojach było zimno, podczas imprezy zaserwowano tylko jeden ciepły posiłek, a miały być dwa. Są to zgłoszenia płatnych imprez sylwestrowych, wyjazdowych. Najczęściej ludzie na plakatach przeczytali jedno, a w rzeczywistości było co innego.

Reklamacja taka ma szansę powodzenia. Jak mówi Longina Kaczmarek, musimy tylko udowodnić, że doszło do nieprawidłowości. Najczęściej wystarczy bilet z takiej imprezy sylwestrowej lub pokwitowanie, że wnieśliśmy za nią opłatę. Wtedy możemy domagać się zwrotu części poniesionych kosztów.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto