Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zbudowali wizerunek Warszawy, teraz popracują nad Szczecinem

GJ
GJ
Spotkanie z firmą, która zajmie się promowaniem marki Szczecina, miało miejsce dziś w urzędzie miasta. Nie usłyszeliśmy jednak konkretów.

Według włodarzy miasta, to dopiero pierwszy etap. Przed nami jeszcze opracowanie strategii zarządzania wizerunkiem Szczecina. Zajmie się tym firma Brand Natur Access, która opracowała m.in. system promocji Warszawy. Firma specjalizuje się w tworzeniu marek oraz identyfikacji wizualnej.

- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.

Waszym zdaniem:

Czytaj też:

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto