Według włodarzy miasta, to dopiero pierwszy etap. Przed nami jeszcze opracowanie strategii zarządzania wizerunkiem Szczecina. Zajmie się tym firma Brand Natur Access, która opracowała m.in. system promocji Warszawy. Firma specjalizuje się w tworzeniu marek oraz identyfikacji wizualnej.
- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.
Waszym zdaniem:
Czytaj też:
- Miasto ma być przyjazne
- Szczecin chce przyciągać turystów
- Brand opracuje markę miasta
- Chcą wylansować markę Szczecina
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?