Trzy prace zostały wybrane spośród 31, które zakwalifikowały się do konkursu i spełniły
Na razie autorzy są anonimowi, przyporządkowano im numery. Projekty nadeszły nie tylko ze Szczecina, ale i z innych miast.
- Ważne by mieszkańcy identyfikowali się z tym znakiem, by ich zdaniem było najlepsze dla miasta. To dobrze, że ostatecznego wyboru dokonają szczecinianie – podkreśla prof. Eugeniusz Skorwider z Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, kierownik Pracowni Plakatu II Katedry Komunikacji Wizualnej.
Jak tłumaczy, logo musi być przyszłościowe i nawiązywać do marki Szczecina - Floating Garden.
- Ale to tylko niektóre wymogi - dodaje Andrzej Nowacki, od ponad 20 lat twórczo związany z Berlinem grafik i malarz.
Wyniki plebiscytu, w którym wezmą udział mieszkańcy Szczecina poznamy 6 lipca po podliczeniu głosów. Zwycięzca dostanie 2016 euro. Będzie też wyróżnienie w kategorii off - 3 tys. zł.
Jak głosować?
Od 1 lipca do 5 lipca do godz. 20 głosować będzie można wypełniając formularz na stronie www.szczecin2016.pl. Głosować może każda osoba, która ukończyła 15 rok życia oraz właściwie wypełni formularz i wyśle go.
5 lipca na placu przed Urzędem Miasta od strony fontann od godz. 10 do godz. 20 będzie wystawiona urna z napisem "Szczecin 2016 - głosuję na logo" oraz wzorami 3 wybranych prac. Podobnie jak wcześniej głosować może każda osoba, która ukończyła 15 lat.
Logo A | Logo B | Logo C |
Kliknij na logo, żeby je powiększyć
Zobacz na gs24.pl: Niechorze: 15 lat Muzeum Rybołówstwa Morskiego
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?