Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wspólnie stworzymy wizerunek miasta

Magda_Ratajczak
Magda_Ratajczak
Biorąc przykład z takich miast jak Gdańsk, Wrocław czy Kraków, władze Szczecina zdecydowały się na opracowanie własnej marki.

W Urzędzie Miasta zakończyły się konsultacje dotyczące budowania marki i promowania Szczecina. Konsorcjum firm firm Brand Nature Acces i Corporate Profiles Consulting przeprowadziło rozmowy i warsztaty z przedstawicielami środowisk naukowych, gospodarczych, kulturalnych, sportowych oraz dziennikarzami. Na podstawie ich opinii powstanie tzw. protokół otwarcia, który będzie zawierał punkty dotyczące etapu budowy marki miasta.

- Kolejnym etapem będzie zaangażowanie w akcję mieszkańców – poinformował Piotr Landowski z UM.- Na stronie www.szczecin.pl będzie zamieszczona ankieta do wypełnienia. Dzięki uzyskanym odpowiedziom, dowiemy się, co mieszkańcom kojarzy się ze Szczecinem i jak, ich zdaniem, można wypromować wizerunek miasta. Nie chcemy tworzyć tylko logo, ale pewien system wartości kojarzony z miastem.

Marka i promocja Szczecina ma zwiększyć konkurencyjność miasta na arenie krajowej i zagranicznej.

Magdalena Ratajczak

Fot. Tomasz Łój

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto