W Urzędzie Miasta zakończyły się konsultacje dotyczące budowania marki i promowania Szczecina. Konsorcjum firm firm Brand Nature Acces i Corporate Profiles Consulting przeprowadziło rozmowy i warsztaty z przedstawicielami środowisk naukowych, gospodarczych, kulturalnych, sportowych oraz dziennikarzami. Na podstawie ich opinii powstanie tzw. protokół otwarcia, który będzie zawierał punkty dotyczące etapu budowy marki miasta.
- Kolejnym etapem będzie zaangażowanie w akcję mieszkańców – poinformował Piotr Landowski z UM.- Na stronie www.szczecin.pl będzie zamieszczona ankieta do wypełnienia. Dzięki uzyskanym odpowiedziom, dowiemy się, co mieszkańcom kojarzy się ze Szczecinem i jak, ich zdaniem, można wypromować wizerunek miasta. Nie chcemy tworzyć tylko logo, ale pewien system wartości kojarzony z miastem.
Marka i promocja Szczecina ma zwiększyć konkurencyjność miasta na arenie krajowej i zagranicznej.
Magdalena Ratajczak
Fot. Tomasz Łój
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?