Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W poszukiwaniu nagród w promocyjnych paczkach chipsów

Redakcja
Wszechobecne stały się promocje wśród producentów chipsów. Specjalne żetony, darmowe paczki, a nawet i pieniądze - to czeka na szczęśliwców w dedykowanych produktach.

Specjalnie wyeksponowane stojaki, barwne plakaty dbają o to, aby konsument ową atrakcję zauważył i w sidła reklamy wpadł. To mnie nie dziwi, nawet  jestem za. Niech producent o mnie walczy, a skoro chce mi coś jeszcze gratis dorzucić to czemu nie.

I o tym gratis chciałem napisać, zainspirowany pewnym zdarzeniem związanym z wygraną z paczki chipsów. Nagrody, której  sprzedawca wydania odmówił. Odmówił bo jak określił: "Sprzedaję promocyjne opakowania, ale w promocji nie uczestniczę, bo nie muszę." Zdziwiony tą sytuacją trop podjąłem ... :).

Aby przypadek opisać muszę odnieść się do konkretnego producenta i marki. Samo ogólne odniesienie się do zagadnienia nie byłoby wystarczające.

Firma Lay's i jej loteria promocyjna "KIBICOWE OD REKI".

Zgodnie z reklamą promocyjne paczki zawierać mogą:

- zafoliowane banknoty
- kupony na darmowe paczki
- kupony na 2000 pln

Ponadto wszystko pięknie opisane, wskazanie regulaminu, telefonu kontaktowego, etc.

Jednej tylko informacji na opakowaniu zabrakło! Sprzedawca nie jest zobowiązany do realizacji ew. nagrody wynikającej z promocji oferowanego przez niego produktu. W moim przypadku chipsów Lay's.

Informację tę oprócz samego sprzedawcy potwierdził mi w mailu sam producent oraz firma prowadząca kampanię reklamową wspomnianej loterii.

Sama firma Lay's bardzo uprzejmie mnie przeprosiła za zaistniałą sytuację, proponując nawet wysłanie nagrody na mój adres (treść informacji maila na foto załączam). Firma promująca określiła tę sytuację jako zrozumiałą i wskazała, że nie mają jak wpłynąć na kanał dystrybucji produktów i niestety zdarzają się sprzedawcy, którzy wystawiają produkty promocyjne (z całą reklamową oprawą) ale w promocji (nagrody) nie uczestniczą. Podsumowując dobry producent - zły sprzedawca.

Nie wiem jak jest skala tego zjawiska i ilu innych produktów dotyka, ale ta mała (błaha) historyjka jakoś mnie tak wkręciła i do zadawania pytań skłoniła.

Do oceny pozostawiam kto (sprzedawca, organizator loterii czy producent) ze mną (z nami konsumentami) pogrywa.

Życząc wygranych (pamiętajcie jednak aby się najpierw przed zakupem zapytać czy nagrody uznają ) pozdrawiam.

proktor37

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto