Outlet Park Szczecin w II etapie powiększy się o blisko 5 000 mkw. Prace zakończą się jesienią.
- Umowa z siecią Volcano poszerza ofertę Outlet Park Szczecin kierowaną do młodych osób poszukujących odzieży sportowej i casualowej - mówi Tomasz Nowakowski, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment
Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. Obecnie działająca część centrum wyprzedażowego Echo Investment bije rekordy frekwencji.
- Już w ubiegłym roku Outlet Park Szczecin odwiedziło 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce. Tymczasem dane za I kwartał tego roku mówią o blisko 670 tys. klientów w Outlet Park Szczecin, co oznacza, że jest to drugie najpopularniejsze centrum wyprzedażowe w kraju. To świetny wynik jak na najmniejszy outlet w Polsce – mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?