Koszt rebrandingu Telekomunikacji Polskiej na Orange może wynieść ok. 100 mln zł - szacują eksperci. Wskazują też, że nie wpłynie on na wyniki spółki, bo poniesiony zostanie przez France Telecom.
Prezes TP Maciej Witucki poinformował, że Telekomunikacja Polska od 16 kwietnia wprowadzi markę Orange, jako główną markę handlową. W tej chwili wszystkie salony TP zostają zmienione na Orange.
Prezes TP tłumaczy, że nowa marka pokazać ma gotowość na nowe wyzwania, bo żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem.
Jego zdaniem kluczem do zmian jest konwergencja, a Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open, czyli rozmowy stacjonarne i komórkowe, szybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. Plus telewizja na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce - zachwala prezes.
Opłaty licencyjne za wykorzystanie marki Orange wyniosą 1,6% przychodów objętych rebrandingiem, z wyłączeniem części hurtowej i mniejszą opłatą dla głosowej telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych. Obecnie rebranding łączy się głównie z promocją ofert dla klientów indywidualnych ale w najbliższych miesiącach spółka ma przedstawić też nowe oferty dla klientów biznesowych.
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?