Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ta reklama to nieporozumienie! Śmieją się z nas

Leszczynsky
Leszczynsky
Na onecie chodzi banner z hasłem "... the most visionary city in Europe". Chodzi o Szczecin. Kliknąłem i spaliłem się ze wstydu!

Pod bannerkiem, który jest efektem wydania 500 tys. polskich złotówek na reklamę miasta, pojawia się... przegląd plansz z prezentacji (pewnie tej z pokazu na MTS).

Ponad 30 urzędniczych obrazków. Żadnej muzyki. Żadnego komentarza. Słowa wyjaśnienia, o co gościom ze Szczecina chodzi. Jak kliknie na to klient z Kolbuszowej, to pomyśli tylko, że kogoś porąbało, bo niby na jakiej podstawie ma się domyśleć, o co chodzi w tym komunikacie?

 


Od redakcji:  Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem MM Mojego Miasta! Szczegóły projektu znajdziecie klikając na link:

Zostań reporterem obywatelskim, zdobądź nagrodę miesiąca

Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów, nadsyłania materiałów foto oraz video. Czekamy na Wasze filmiki nakręcone kamerą, cyfrowym aparatem fotograficznym bądź telefonem komórkowym.

Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.

 

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto