Pod bannerkiem, który jest efektem wydania 500 tys. polskich złotówek na reklamę miasta, pojawia się... przegląd plansz z prezentacji (pewnie tej z pokazu na MTS).
Ponad 30 urzędniczych obrazków. Żadnej muzyki. Żadnego komentarza. Słowa wyjaśnienia, o co gościom ze Szczecina chodzi. Jak kliknie na to klient z Kolbuszowej, to pomyśli tylko, że kogoś porąbało, bo niby na jakiej podstawie ma się domyśleć, o co chodzi w tym komunikacie?
Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem MM Mojego Miasta! Szczegóły projektu znajdziecie klikając na link:
Zostań reporterem obywatelskim, zdobądź nagrodę miesiąca
Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów, nadsyłania materiałów foto oraz video. Czekamy na Wasze filmiki nakręcone kamerą, cyfrowym aparatem fotograficznym bądź telefonem komórkowym.
Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?