W piątek minął termin składania wniosków. Do urzędu miejskiego spłynęło 14 kandydatur. Oprócz szczecińskich firm do konkursu stanęły przedsiębiorstwa z innych miast Polski oraz jedna z Niemiec.
Zwycięzca przeprowadzi badania sondażowe wśród mieszkańców naszego miasta oraz turystów z kraju i zagranicy. Firmy zapytają o zdanie również przedsiębiorców. Ankiety posłużą do przygotowania tzw. marki miasta.
Zostanie stworzony tzw. katalog marki, która podkreśli niepowtarzalne cechy Szczecina tak, aby miasto wyróżniało się na tle innych aglomeracji. Firma zaprojektuje materiały promocyjne, sposób oznakowania miasta, zasady opracowywania dokumentów itp. To wszystko stworzy tzw. system identyfikacji wizualnej.
Na realizację projektu miasto zapłaci maksymalnie pół miliona złotych. Wyniki konkursu poznamy w połowie lipca, a miesiąc później zostanie podpisana umowa z wybranym przedsiębiorstwem. Na opracowanie marki firma otrzyma czas do końca 2007 roku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?