- Na osiedlu Nowa Cukrownia przy ul. Kwiatkowskiego w Szczecinie przez dwa tygodnie tysiące ludzi nie miało ciepłej wody, ogrzewania. Wielu z nas zachorowało wtedy na anginę. Jesteśmy źli, że w największe mrozy mieliśmy takie problemy. Rachunki przychodzą coraz wyższe. Tylko za co? - mówi pan Tomasz, który skontaktował się z naszą redakcją.
W rezultacie awarii w Elektrociepłowni Pomorzany do której doszło kilka tygodni temu, powstał pomysł pozwu przeciw PGE.
"My, mieszkańcy Szczecina mając pełną świadomość społeczną czujemy się oszukani przez PGE. Będziemy dochodzić swoich roszczeń w sposób zbiorowy przeciwko PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. Oddział Zespół Elektrowni Dolna Odra. Tylko w ten sposób jako konsumenci mamy szansę na walkę w dochodzeniu swoich praw. Jesteśmy w trakcie oceny wysokości roszczenia" - czytamy w pozwie.
ZOBACZ TEŻ:
Dodajmy, ze mieszkańcy Szczecina, których dotknęła awaria PGE otrzymają stosowne bonifikaty. Zapowiedziała to Szczecińska Energetyka Cieplna.
- Decyzją Prezesa Szczecińskiej Energetyki Cieplnej bonifikaty za brak dostaw ciepła w czasie awarii EC Pomorzany będą naliczane klientom automatycznie, bez konieczności składania wniosków w Biurze Obsługi Klienta. Klienci, którzy nie zostaną uwzględnieni w rozliczeniach systemowo, prosimy aby zgłosili się do Biura Obsługi Klienta SEC w celu naliczenia bonifikaty - informuje Danuta Misztal z SEC.
ZOBACZ TEŻ:
Uwaga w przypadku odbiorców rozliczających się ze spółdzielnią mieszkaniową, zarządcą/administratorem – w ich imieniu o bonifikatę występuje zarządca/administrator/spółdzielnia.
Pozew znajduje się na stronie: petycjeonline.com. Zobacz wideo: Kilka faktów na temat awarii (z punktu widzenia miasta)**
ZOBACZ TEŻ:
CZYTAJ TEŻ:
CZYTAJ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?