W spocie widzimy Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny jako uczelnię nowoczesną, wymagającą, dającą ogromne perspektywy. Reklama skierowana jest nie tylko do kandydatów na studia, czy obecnych żaków, ale do wszystkich szczecinian.
- W spocie pokazujemy najpiękniejsze zakątki naszego miasta – mówi Kinga Wełyczko-Czachura. - Zwróciliśmy uwagę na to, że okres studiów to najpiękniejsze lata w życiu każdego młodego człowieka. Wtedy właśnie zapadają decyzje, których konsekwencje ponosimy w dorosłym życiu, zarówno w sferze zawodowej, jak i często prywatnej. Stwierdziliśmy, że warto skupić się też na najpiękniejszych zakątkach Szczecina. Na mnie osobiście największe wrażenie wywarła scena z jeziora Dąbie.
W filmie udział wzięli studenci i nauczyciele z Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego. Zdjęcia do niego kręcone były przez cztery miesiące.
- Wybraliśmy nasze laboratoria oraz oczywiście plener - kontynuuje Wełyczko-Czachura. - Myślą przewodnią spotu i celem jest, jaki chcemy osiągnąć pokazując go młodym ludziom jest przedstawienie wizji i zapewnienia, że dzięki studiom na kierunkach technologicznych – inżynierskich, młody człowiek odnajdzie się w przyszłości jako fachowiec, osoba ceniona i przede wszystkim poszukiwana na rynku pracy.
Zobacz więcej: Uniwersytet wycofał kontrowersyjny spot reklamowy |
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?