Wideo: www.szczecin.eu
- Kampania - o wartości 30 tys zł - jest jedną z nagród, którą szczeciński Urząd Miasta otrzymał w tym roku w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów – informuje Piotr Landowski z Biura Promocji i Informacji urzędu miasta.
Spot trwa 15 sekund, emitowany będzie przez 13 dni na 23 ekranach INFOSCREEN umieszczonych na sześciu, najczęściej uczęszczanych stacjach Warszawskiego Metra.
- Codziennie zaplanowano 50 emisji spotu na każdym ekranie, co w efekcie daje prawie 15 tysięcy emisji szczecińskiego spotu w Warszawskim Metrze, z którego codziennie korzysta ponad 400 tysięcy mieszkańców Warszawy (ok. 30% populacji stolicy) – podkreśla Piotr Landowski.
Szczecińska kampania Szczecin ESK 2016 na ekranach INFOSCREEN w Warszawskim Metrze trwać będzie do 13 września.
Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?