MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Szczecin promuje się w warszawskim metrze (wideo)

Redakcja
Od wtorku warszawiacy jadący metrem mogą podziwiać spot promujący Szczecin jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Czy po kampanii "wyskocz z cynków" ta zostanie lepiej przyjęta?

Wideo: www.szczecin.eu

- Kampania - o wartości 30 tys zł - jest jedną z nagród, którą szczeciński Urząd Miasta otrzymał w tym roku w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów – informuje Piotr Landowski z Biura Promocji i Informacji urzędu miasta.

Spot trwa 15 sekund, emitowany będzie przez 13 dni na 23 ekranach INFOSCREEN umieszczonych na sześciu, najczęściej uczęszczanych stacjach Warszawskiego Metra.

- Codziennie zaplanowano 50 emisji spotu na każdym ekranie, co w efekcie daje prawie 15 tysięcy emisji szczecińskiego spotu w Warszawskim Metrze, z którego codziennie korzysta ponad 400 tysięcy mieszkańców Warszawy (ok. 30% populacji stolicy) – podkreśla Piotr Landowski. 

Szczecińska kampania Szczecin ESK 2016  na ekranach INFOSCREEN w Warszawskim Metrze trwać będzie do 13 września.  


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto