– To trochę dziwne, bo miejsce jest doskonałe do handlu, a kiosk jest zamknięty – zastanawia się pan Marian, który skontaktował się z naszą redakcją. – Jest
bardzo potrzebny, nieraz byłem świadkiem jak pasażerowie czekający na pobliskim przystanku nerwowo szukali miejsca, gdzie mogliby kupić bilety. Poratowali ich inni oczekujący.
Zdaniem naszego Czytelnika kiosk jest zamknięty od kilku miesięcy. Najbliższy punkt, gdzie można kupić bilety znajduje się kilkaset metrów dalej.
– Kiedy kiosk będzie czynny? Czy nie ma chętnych na obsługę tego punktu? Może inna firma przejmie z powodzeniem to miejsce – zastanawia się pan Marian.
Z tymi pytaniami udaliśmy się do firmy Ruch S.A.
– Zapewniam, że zależy nam na jak najszybszym otwarciu punktu – mówi Izabela Cicha-Berenda, rzecznik prasowy firmy. – Zmieniamy ajenta. Zapewniam, że na początku przyszłego tygodnia będzie już czynny.
(JASZ)
Zobacz też: Szczecin: Nowe ceny biletów komunikacij miejskiej
Póki co kiosk świeci pustkami, a klienci szukają innego miejsca, w którym mogą kupić bilety.
Fot. Marcin Bielecki
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?