- W trakcie kampanii chcemy promować kilka wydarzeń. Są to Dni Morza, Festiwal Fajerwerków, Urodziny Miasta (5. lipca) oraz Sylwester Miejski - wylicza Piotr Landowski z Biura Promocji i Informacji Urzędu Miasta. - Przygotowujemy także kampanię witającą studentów w Szczecinie.
Promocja miasta rusza już 1 czerwca i potrwa dwa tygodnie. W tym czasie po osiem billboardów promujących Szczecin zawiśnie w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, po pięć trafią do Koszalina, Gorzowa i Zielonej Góry, a w naszym mieście znajdziemy 15 billboardów. Drugi etap kampanii rozpocznie się 16 lipca a zakończy 31, jednak w tym czasie ilość plakatów będzie nieco mniejsza.
Od 1 do 15 czerwca oraz od 16 do 31 lipca Szczecin będzie starał się także przyciągnąć tych, którzy spędzają wolny czas nad morzem. Kampania outdoroowa dotrze bowiem do Świnoujścia, Międzyzdrojów i Gryfina.
Od 16 do 30 czerwca, od 16 do 30 września oraz od 16 do 31 grudnia (oprócz terminów dwóch pierwszych kampanii) billboardy pojawią się na ulicach Szczecina – przede wszystkim na drogach wjazdowych i skrzyżowaniach.
Na razie nie wiadomo, ile pieniędzy pochłonie kampania.
– Cenę będziemy znać po rozstrzygnięciu przetargu, a firmy mają czas na składanie ofert do 7 maja – mówi Piotr Landowski, Landowski.
Firma, która wygra przetarg, będzie musiała spełnić szereg stawianych w nim warunków. Najważniejsze z nich dotyczą ustawienia reklam w miejscach o największym natężeniu ruchu i muszą stać po prawej stronie drogi w stosunku do ruchu drogowego. Poza tym, billboardy mają być całkowicie widoczne i wszystkie lub część z nich muszą mieć własne oświetlenie zewnętrzne.
Czytaj też: Szczecin promuje się w warszawskim metrze (wideo) Prezydent dostał lipne cynki (foto) Cynki promują Szczecin. Tylko o co chodzi? |
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?