Za nową stronę miasto zapłaciło 65 tys. zł. Tym razem miasto będzie korzystało z serwerów home.pl
- Chcemy, żeby ta strona było wizytówką miasta w sieci – mówi Piotr Wachowicz dyrektor wydziały promocji i informacji. – Będą tu m. in. newsy z miasta, kalendarz imprez, telewizja internetowa i mapa.
Strona jest dość przejrzysta, seledynowo – niebieska kolorystyka nawiązuje do wdrażanej przez miasto strategii. Ze strony głównej można wejść do trzech wortali tematycznych. „Jachting i ekologia” to część o żeglarstwie i ekologii w Szczecinie. Druga „Zycie Szczecina” ma poruszać najbardziej aktualne dla miasta aspekty. O gospodarce i nowych inwestycjach dowiemy się klikając w „ Balic Neapolis”.
Materiały na stronę będą selekcjonowane i redagowane przez biuro promocji i informacji. W przyszłości strona ma się ukazać także w wersji dla urządzeń mobilnych.
- Strona jest nowa, dlatego prosimy mieszkańców o uwagi - mówiła na dzisiejszym spotkaniu Celina Skrobisz, rzecznik prasowy prezydenta.
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?