Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Świetny mural Mr. Lumpa promuje w Warszawie nasz region

mk
Mat. prasowe
Żartobliwe i artystyczne zaproszenie na Pomorze Zachodnie zdobi jedną ze ścian w ścisłym centrum stolicy. Autorami są Mr Lump i Cekas.

To kolejny mural, który reklamuje nasz region w ramach kampanii "Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość".

Rysunek powstawał od 4 do 10 maja a dzieło o wymiarach 12,5 m x 12,5 m eksponowane będzie na ścianie kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej 11 do końca maja.

W artystycznym i nieco żartobliwym ujęciu nawiązuje do rodzinnego wypadu na Pomorze Zachodnie, które oferuje cały wachlarz możliwości na spędzanie czasu wolnego.

Warszawski mural to przedostatnie tego typu działanie w ramach kampanii promocyjnej "Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”. Kolejny powstanie w czerwcu w Krakowie i zachęcał będzie do aktywnego wypoczynku na Pomorzu Zachodnim.

Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwa od października 2014 do czerwca tego rok. Promowane są dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Obejmuje m.in. emisje w telewizji, na portalach internetowych, kinach oraz działania ambientowe. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych.

Zobacz również:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto