To kolejny mural, który reklamuje nasz region w ramach kampanii "Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość".
Rysunek powstawał od 4 do 10 maja a dzieło o wymiarach 12,5 m x 12,5 m eksponowane będzie na ścianie kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej 11 do końca maja.
W artystycznym i nieco żartobliwym ujęciu nawiązuje do rodzinnego wypadu na Pomorze Zachodnie, które oferuje cały wachlarz możliwości na spędzanie czasu wolnego.
Warszawski mural to przedostatnie tego typu działanie w ramach kampanii promocyjnej "Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”. Kolejny powstanie w czerwcu w Krakowie i zachęcał będzie do aktywnego wypoczynku na Pomorzu Zachodnim.
Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwa od października 2014 do czerwca tego rok. Promowane są dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Obejmuje m.in. emisje w telewizji, na portalach internetowych, kinach oraz działania ambientowe. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych.
Zobacz również:
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?