Ogromny podziw wzbudziła również niedawno zaprezentowana wizja rozwoju miasta "Floating Garden". Plakat promujący kampanię ”Szczecin tu zacierają się granice” znalazł się natomiast w trójce najlepszych. Oceniali przedstawiciele samorządów, specjaliści z dziedziny reklamy, marketingu i promocji.
- Nowa marka Szczecina została dobrze przyjęta przez specjalistów, a działania promocyjne miasta oceniano jako zgodne z europejskimi trendami – informuje Celina Skrobisz z urzędu miasta. - Wizję rozwoju Szczecina chwalono za odwagę, rozmach i profesjonalne przygotowanie.
- W promocji miast trzeba działań niekonwencjonalnych, potrzebna jest odwaga, a za przykład mogą posłużyć działania promocyjne Szczecina – mówił Janusz Malinowski, Prezes Zarządu Grupy Stroer- organizatora Festiwalu.
Złoty Format dla Zlotu Żaglowców
W konkursie 103 miasta z 16 województw zgłosiły do konkursu aż 211 projektów w czterech kategoriach konkursowych: wydawnictwo, plakat, strona www oraz event - wydarzenie specjalne.
W kategorii wydarzenie specjalne nominowano cztery projekty: Bytom - Bytomska Noc Świętojańska, Częstochowa - za projekt: Autoportret Częstochowian Mysłowice, Szczecin - za projekt: światowy Zlot Żaglowców w Szczecinie oraz Wrocław - za projekt: Festiwal Wrocław non stop.
Zwyciężył Szczecin za ubiegłoroczny zlot żaglowców The Tall Ships` Races, a nagrodą jest kampania zewnętrzna o wartości 100 tysięcy zł.
Zlot Cadillaców Inowrocław 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?