Co zrobić, aby ubiegać się o zwrot opłaty za taksówkę? Należy wysłać do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego pismo, w którym trzeba podać nazwę przystanku, na którym autobus się nie pojawił, kierunek jazdy oraz dokładną datę i godzinę. ZDiTM musi odpowiedzieć na pismo w ciągu 30 dni.
- Każda sprawa jest rozpatrywana i wyjaśniania indywidualnie – zapewnia Marta Kwiecień – Zwierzyńska, rzecznik ZDiTM. – Na podstawie dokumentów sprawdzamy czy faktycznie autobus nie przyjechał, czy tylko się spóźnił.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?