Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Smyk w C.H. Galaxy nie dla rodziców z maluchami w wózkach

Robert Duchowski
Robert Duchowski
- To dyskryminacja – mówi Justyna Malska, mama Zuzi.
- To dyskryminacja – mówi Justyna Malska, mama Zuzi. Marcin Bielecki
– Przecież nie zostawimy naszych ukochanych maleństw przed wejściem – mówią oburzone matki.

Do sklepu z artykułami dla dzieci Smyk w C.H. Galaxy nie wpuszcza się kobiet z dziećmi w wózkach.

W Polsce znajduje się kilkadziesiąt sklepów sieci. W Szczecinie funkcjonują dwa: w C.H. Ster i C.H. Galaxy. Można w nich kupić artykuły dla dzieci: ubrania, wanienki, foteliki, zabawki. Często matki czy ojcowie wybierają się do sklepu ze swoimi pociechami. Nie mogą jednak wejść do Smyka w C.H. Galaxy jeśli dziecko podróżuje w wózku.

– Chciałam kupić synkowi kilka ubranek – opowiada pani Paulina, mama trzymiesięcznego Maksa. – Specjalnie zabrałam go ze sobą w wózku, żeby móc swobodnie wszystko przeglądać. Trudno to robić, kiedy trzyma się na ręku dziecko. Kiedy chciałam wejść do Smyka w C.H. Galaxy zostałam niemiło wyproszona przez ochronę. Zdziwiłam się, bo przecież w sklepie można kupić tylko artykuły dla dzieci.

Z podobną sytuacją spotkała się Kornelia Szaj, mama półtorarocznego Alexa.

– Dziwne, bo do Smyka w C.H. Ster wchodzę z dzieckiem w wózku bez problemu – mówi pani Kornelia. – Można tam chodzić po sklepie nawet z wózkiem sklepowym z supermarketu. Obsługa nie robi żadnego problemu.

Pani Kornelia podaje przykład rozwiązania, przyjaznego rodzicom z dziećmi.

– W hurtowni z zabawkami przy ul. Santockiej także nie można wchodzić do środka z własnym wózkiem, ale właściciel przygotował specjalne wózki z fotelikami dla dzieci – opisuje nasza Czytelniczka. – Dzięki temu nie trzeba nosić dziecka na rękach i można swobodnie robić zakupy.

O wyjaśnienie sprawy chcieliśmy prosić kierownika sklepu C.H. Galaxy. Niestety, mimo wielu prób, nie udało się z nim skontaktować. Zgłosiliśmy się więc do głównego biura w Warszawie, gdzie poproszono nas o podanie czytelnikom kontaktu do Działu Obsługi Klienta (022 461 02 82), który dokładnie zbada całe zajście
i powiadomi niezadowolonego klienta o wynikach „dochodzenia”.

– Zachęcamy naszych gości do informowania o wszelkich nieporozumieniach czy niemiłych sytuacjach mających miejsce w naszych sklepach – mówi Marek Łebek, przedstawiciel sieci sklepów Smyk.– Wszelkie informacje zwrotne od naszych klientów są dla nas bardzo cenne. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej poznać sytuację jaka panuje w poszczególnych sklepach i tym samym zadać by we wszystkich salonach naszej sieci były przestrzegane te same, wysokie standardy obsługi klienta.

[email protected]



Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto