Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Smaczny Szczecin: Wybraliście najlepsze lokale w mieście

Paulina Targaszewska
Paulina Targaszewska
Casa del Toro, Subway, Tiffany Flower&Cafe oraz Kroopnik - to ...
Casa del Toro, Subway, Tiffany Flower&Cafe oraz Kroopnik - to ... Paulina Targaszewska
Casa del Toro, Subway, Tiffany Flower&Cafe oraz Kroopnik - to waszym zdaniem najlepsze lokale w Szczecine.

Miejsca nominowane w plebiscycie "Najlepszy lokal w mieście 2012"


Na ulubione restauracje, pizzerie, cukiernio-kawiarnie i jadłodajnie mieszkańcy głosowali w ramach naszego plebiscytu "Najlepszy lokal w mieście 2012".

W Szczecinie mamy mnóstwo lokali gastronomicznych. Spośród takiej liczby, trudno wybrać ten, w którym dania są najsmaczniejsze, obsługa miła, a ceny przystępne. Postanowiliśmy Wam oszczędzić rozczarowań i czasu na poszukiwanie fajnych miejsc. Zorganizowaliśmy plebiscyt na "Najlepszy lokal w mieście 2012". Lokale oceniali za pomocą smsów nasi Czytelnicy.

Liczyły się m.in. wystrój, obsługa, menu, ceny, smak i atmosfera panująca w danym loklaku. W konkursie mogły wziąć udział wszystkie placówki świadczące usługi gastronomiczne.

Plebiscyt podzieliliśmy na trzy kategorie: bajlepsza restauracja, najlepsza pizzeria/fast food oraz najlepszy lokal z domowym menu.

Wyniki plebiscytu na "Najlepszy lokal w mieście 2012"


Restauracje:

1 miejsce - Casa del Toro
2 miejsce - Golden Wok
3 miejsce - Planeta Cafe&Resto

Pizzerie/fast food
1 miejsce - Subway, przy ul. Malczewskiego
2 miejsce - Palermo
3 miejsce - Piccolo

Cukiernio-kawiarnie:
1 miejsce - Tiffany Flowers&Cafe
2 miejsce - Chocoffee
3 miejsce - Cup & Cake by Izybar

Jadłodajnia:
1 miejsce - Kroopnik
2 miejsce - Qurnik
3 miejsce - Green Way

W nagrodę zwycięzcy otrzymają dyplom oraz kampanię reklamową na łamach naszego tygodnika o wartości 11 tys. zł.

Laureaci pierwszych miejsc: 3 publikacje 1/2 kolumny oraz materiał redakcyjny opisujący zwycięzców w tygodniku "MM Moje Miasto Szczecin" jak również publikację materiału redakcyjnego na portalu www.mmszczecin.pl.

Wartość kampanii w samej prasie to blisko 11 000 zł netto. Na laureatów drugich i trzecich miejsc czekają upominkowe dyplomy oraz materiał redakcyjny w postaci rozmowy ze zwycięzcą.


Smaczny Szczecin - serwis specjalny


od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto