– Ostatnio kolejki do kas w tym sklepie sa ogromne – skarży się Czytelniczka. – Wielokrotnie prosiłam obsługę o otworzenie dodatkowych kas, jednak nie przyniosło to rezultatu. W żadnych innych sklepach tej sieci nie widziałam aż takich kolejek.
O wyjaśnienie zwróciliśmy się do kierowników sklepu.
– Zdajemy sobie sprawę, że długie kolejki stanowią tu uciążliwy problem. Zauważyli to nie tylko nasi klienci, ale również pracownicy sklepu. Są dwie przyczyny takiego stanu. Po pierwsze, sklep Lidl przy ul. Mieszka I jest aktualnie w remoncie, stąd też cześć klientów przeniosła się do nas. Druga przyczyna leży w małej liczbie pracowników, których ciągle nam brakuje. Rotacja zatrudnionych jest bardzo duża, a część osób jest dodatkowo na zwolnieniach lekarskich – tłumaczą kierownicy sklepu. – Codziennie przychodzi tutaj około trzy tysiące klientów. To na sklepy naszej sieci niezwykle dużo. Zainteresowanie bardzo nas cieszy i dlatego staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom.
Kierownictwo sklepu zapewnia, że wkrótce powinno być lepiej. Od nowego tygodnia w Lidlu rozpoczęła się rekrutacja pracowników, aby obsadzić większość kas. Zgłosiło się kilka osób chętnych do pracy.
– Możemy więc zapewnić, że w ciągu dwóch tygodni problem powinien zniknąć – twierdzi kierowniczka sklepu.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?