Mieszkańcy będą przyjmowani w filii Urzędu Miasta Szczecina przy ul. Rydla 39/40. Dyżury będą w każdy piątek w godz. 7.30 – 15.30 w pokoju nr 12. Poradę będzie można uzyskać również telefonicznie pod numerem 091 464 18 75.
- Chcemy pomóc ludziom na Prawobrzeżu i ułatwić im życie, żeby nie musieli jeździć do centrum miasta – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik praw konsumenta. – Ludzi będzie przyjmował jeden z pracowników naszego biura. Jeżeli okaże się, że jest duże zapotrzebowanie, to będziemy chcieli te dyżury rozszerzyć.
Z usług rzecznika może skorzystać każdy. Najczęściej spotykane problemy, to reklamacja zakupionego sprzętu, wykonawca, który nie wywiązał się z terminu, problemy z telekomunikacją i bankami.
Katastrofa kolejowa w Czechach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?