MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Rzecznik praw konsumenta na Prawobrzeżu

Robert Duchowski
Robert Duchowski
Od piątku, 11 maja mieszkańcy Dąbia, Słonecznego i Zdrojów będą mogli korzystać z pomocy rzecznika.

Mieszkańcy będą przyjmowani w filii Urzędu Miasta Szczecina przy ul. Rydla 39/40. Dyżury będą w każdy piątek w godz. 7.30 – 15.30 w pokoju nr 12. Poradę będzie można uzyskać również telefonicznie pod numerem 091 464 18 75.

- Chcemy pomóc ludziom na Prawobrzeżu i ułatwić im życie, żeby nie musieli jeździć do centrum miasta – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik praw konsumenta. – Ludzi będzie przyjmował jeden z pracowników naszego biura. Jeżeli okaże się, że jest duże zapotrzebowanie, to będziemy chcieli te dyżury rozszerzyć.

Z usług rzecznika może skorzystać każdy. Najczęściej spotykane problemy, to reklamacja zakupionego sprzętu, wykonawca, który nie wywiązał się z terminu, problemy z telekomunikacją i bankami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Katastrofa kolejowa w Czechach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto