- Mamy już podpisane umowy m.in. z siecią Diverse, która w nowej części obiektu otworzy sklep w formule outlet o powierzchni 340 mkw., a także z firmą CCC (1 000 mkw.) i HEBE (400 mkw. ). Do grona najemców dołączył również sklep Simple, który oferować będzie towar w systemie wyprzedażowym. Chcemy się skoncentrować na modzie damskiej, dlatego prowadzimy zaawansowane rozmowy z takimi markami, jak m.in. Monnari, Gerry Weber, Molton, Bialcon, Volcano. Finalizujemy rozmowy z dużym sieciowym najemcą, który zainteresowany jest powierzchnią 600 mkw. Obserwujemy duże zainteresowanie firm, które znają bardzo dobre wyniki I fazy tego projektu - mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej, co daje 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Obiekt w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce.
- Oprócz 20 nowych sklepów, planujemy również uzupełnienie oferty o klub fitness i centrum medyczne. Całość, po zakończeniu rozbudowy, będzie miała blisko 28 000 mkw. i będzie jednym z największych obiektów outletowych w Polsce – mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?