Teoretycznie jest jeszcze dużo czasu, bo finał inwestycji ma nastąpić 5 sierpnia. Pojawiły się jednak pogłoski o tym, że wykonawca ma problemy. - Nie widzimy zagrożenia w realizacji inwestycji, ale to zależy od wykonawcy - mówi Konrad Stępień, prezes spółki Nieruchomości i Opłaty Lokalne.
Wykonawca prac również nie jest zbyt rozmowny.
- Prace są realizowane zgodnie z umową i z planem. Szczegóły będziemy prezentować bliżej terminu uruchomienia nowych stacji - poinformował „Głos” Michał Dąbrowski z Nextbike Polska. Wiadomo, że w tym miesiącu mają ruszyć prace na podbudowie terenów, na których staną stacje. Interesujące jest to, w jaki sposób nowy system będzie kompatybilny ze starymi stacjami, skoro robią je dwie, różne firmy. Przy obecnych rowerach mamy trzpień pod koszykiem, który wpina się w stację dokującą. - W nowym systemie jest elektrozamek na lewym widelcu - mówi prezes Stępień.
W ramach rozbudowy systemu trzpień i zamek pojawią także w starych rowerach.
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na Prawobrzeżu pojawi się 29 stacji Bike_S.
Stacje zostały rozmieszczone w pięciu najgęściej zaludnionych osiedlach Prawobrzeża: w Zdrojach, na Bukowym, Słonecznym, Majowym i w Dąbiu. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby korzystać z roweru miejskiego w podróżach między dzielnicami, ale w praktyce, może to być kłopo-tliwe. Infrastruktura rowerowa na Prawobrzeżu nie jest tak rozwinięta jak w lewobrzeżnej części miasta.
Zobacz więcej:
Wideo:
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?