Ten czas jest potrzebny, by zamawiający – miejska spółka Tramwaje Szczecińskie – skonsultował się z biurami projektowymi w celu przygotowania odpowiedzi, a później uczestnicy przetargu będą musieli się jeszcze z nimi zapoznać. Każde z 91 pism zawiera zestaw kilku zagadnień, które budzą wątpliwości potencjalnych wykonawców.
ZOBACZ TEŻ:
Podzielona na kilka etapów inwestycja to torowa rewolucja, która w wielu miejscach obejmie przebudowę całych ulic. W jej ramach przebudowane zostaną:
- ul. Kolumba,
- ul. Chmielewskiego,
- ul. Smolańska,
- pętla Pomorzany,
- al. Powstańców Wielkopolskich,
- ul. Dworcowa,
- ul. Nowa i Nabrzeże Wieleckie.
Zakres głównych robót obejmie układ torowy, sieć trakcyjną, układ drogowy, ciągi piesze, ścieżki rowerowe, infrastrukturę podziemną oraz wykonanie zagospodarowania terenu elementami małej architektury.
CZYTAJ TEŻ:
Realizację robót miasto planuje rozłożyć na okres od III kwartału 2021 roku do III kwartału 2023 roku. To oznacza dwa lata utrudnień na trasie Pomorzany - centrum, lecz modernizacja ulicy Kolumba jest jedną z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w mieście. Mówi się o niej od kilkunastu lat.
Nowością na ulicy Kolumba będą tzw. przystanki wiedeńskie, czyli konstrukcje znane m.in. z ulicy Niemierzyńskiej i Arkońskiej, które ułatwiają wsiadanie do tramwaju, a jednocześnie zwiększają bezpieczeństwo pieszych.
ZOBACZ TAKŻE:
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?