Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Propozycja na piątkowy wieczór: Noc Reklamożerców

Redakcja MM
Redakcja MM
W tym roku Noc Reklamożerców obchodzi światowe 30-lecie. W Polsce taką noc przeżywamy po raz 19. Zapowiada się świetna zabawa.

Co, gdzie, za ile
Szczecin, Multikino, bilety 19 zł – studencki (za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej) 29 zł – normalny,
godzina 21.30

W tym roku, w 12 kinach w całej Polsce, odbędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą.

O godzinie 21.30 miłośnicy reklam zasiądą w wygodnych fotelach Mulitkina, aby zobaczyć najfajniejsze reklamy na świecie. Podczas imprezy nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe.

Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy – najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii – reklamy w 3D. Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.

Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało imprezy z występami DJów, konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.

Dzisiejsza impreza to unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowane jest od 30 lat, w 40 krajach na świecie, w Polsce po raz 19., z czego w Multikinie to już 8 edycja.

W zeszłorocznej polskiej edycji Nocy Reklamożerców wzięło udział ponad 16 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Na imprezie prezentowane są filmy reklamowe pochodzące z 54 krajów. Każdego roku widzowie mogą obejrzeć ponad 400 wyselekcjonowanych reklam w tym również nagradzane w konkursach, nigdy nieemitowane i zakazane.

Wszystkie reklamy wyświetlane podczas Nocy pochodzą z reklamoteki Jean Marie Boursicot – największego na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada on w swoich zbiorach ponad 500 tys. filmów reklamowych z całego świata. Każdego roku do reklamoteki spływa 25 tys. nowych. Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam.

Jak to się zaczęło

Pierwsza edycja Nocy Reklamożerców na świecie odbyła się w Paryżu w 1981 roku w niewielkim kinie Kinopanorama. Już w 2004 Noc święci triumf w największej i najbardziej prestiżowej sali kinowej nad Sekwaną Le Grand Rex. W 1990 roku Noc jest już pokazywana w kilkudziesięciu krajach, poza Europą m.in. w Kanadzie, Chicago i Sydney.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto