Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja Szczecina

januszsach
januszsach
Zanim zaczniemy promocję Szczecina, należy go najpierw posprzątać.

Firma promocyjna z Warszawy za 500.000 zł ma przedstawić raport o stanie miasta i podać sposoby promocji Szczecina. Wszystkie te zabiegi na nic się nie zdadzą, jeżeli władze miasta same nie zadbają o należyty wizerunek Szczecina.

Znajomi z zagranicy odwiedzający nasze miasto mówią, że tak brudnego i zaniedbanego miasta nie widzieli w Polsce. Odrapane, pozbawione tynku domy ( piękne architektonicznie), pobazgrane elewacje, dziurawe chodniki, złe jezdnie, ulice zasłane śmieciami, papierami itp, nieopróżniane kosze na śmieci, z których się usypuje. To tylko niektóre uwagi, za które musiałem się wstydzić.

Prezydent miasta, jako gospodarz, musi natychmiast zmusić podległych sobie urzędników do pracy. Ci z kolei muszą dopilnować, aby odpowiednie służby miejskie robiły to do czego są powołane. Inaczej żadna promocja, za żadne pieniądze nie zmieni wizerunku naszego miasta. Zacznijmy od porządków. Jak na święta.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto