30-sekundowym spocie wykorzystano zdjęcia zachodniopomorskich parków przemysłowych, atrakcji turystycznych i wydarzeń kulturalnych.
Za oprawę muzyczną filmu odpowiada szczeciński gitarzysta Jarosław Chilkiewicz, uznawany na jednego z najlepszych gitarzystów rockowych w Polsce.
W sumie telewizja BBC World News wyemituje 88 spotów w Stanach Zjednoczonych i 33 spoty w Europie.
Z kolei telewizja CNN wyświetli 80 spotów promocyjnych na antenie CNN Europa, 100 spotów na kanale CNN Azja, 106 spotów promocyjnych pokaże jeszcze CNN Lotniska w Stanach Zjednoczonych.
Dodatkowym bonusem będzie umieszczenie spotu promocyjnego województwa zachodniopomorskiego na stronie internetowej CNN.
Zachodniopomorskie będzie reklamować się na antenie CNN i BBC World News od 8 czerwca do 1 lipca.
Na tę kampanię województwo wyda niecały milion zł. Środki na ten cel zostaną pokryte w ramach realizowanego przez zachodniopomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów projektu o nazwie "Wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Województwa Zachodniopomorskiego – Promocja walorów inwestycyjnych Województwa Zachodniopomorskiego". Jest on finansowany z funduszy europejskich.
Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?