Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja do godziny 20. "Mam być gorszy?". Galaxy przeprasza

Redakcja MM
Redakcja MM
Warto pamiętać, że przy zakupach w galerii powyżej 50 złotych ...
Warto pamiętać, że przy zakupach w galerii powyżej 50 złotych ... Redakcja MM
Warto pamiętać, że przy zakupach w galerii powyżej 50 złotych przysługuje nam zniżka na kolejną godzinę parkowania. Trzeba się tylko o nią upomnieć.

– Byłem w kinie w Galaxy i chciałem skorzystać z promocji. Przy wydaniu 50 zł w galerii jest darmowa godzina parkowania – opowiada Kacper S. – Okazało się jednak, że ja nie miałem możliwości skorzystać z niej.

Nasz Czytelnik wybrał się na wieczorny seans do kina w Centrum Handlowym Galaxy. Chciał skorzystać z promocji, która obowiązuje przy wydaniu 50 zł w galerii i przekłada się na drugą darmową godzinę parkowania.

– Nie jestem często w Galaxy, więc nie wiedziałem, do której pracuje punkt informacyjny. To w tym punkcie załatwia się darmową godzinę na bilecie parkingowym – mówi pan Kacper. – Po krótkiej rozmowie z ochroniarzem dowiedziałem się, że bilet parkingowy można przedłużyć w biurze parkingu na poziomie 0, naprzeciwko wind. Tutaj spotkało mnie zaskoczenie. Pan w biurze poinformował nas, że biletu nie przedłuży, bo nie ma do tego uprawnień. Spytałem grzecznie czy po godzinie 20 jest możliwość uzyskania darmowej godziny na podstawie paragonów. Poinformowano mnie, że nie można tego zrobić z powodu braków wyszkolonych osób do tej procedury.

Czytelnik nie skorzystał z promocji. Postanowił napisać skargę do zarządców galerii. Zastanawia się nad tym, jakie trzeba mieć wyszkolenie, aby zgodnie z regulaminem parkingu galerii, klienci jednak mieli możliwość skorzystania z oferty. Poprosił również o opis funkcjonowania oraz korzystania z promocji przez klientów.

– Czemu mam być gorszy od reszty? Ponieważ jestem w centrum candlowym wieczorem? Tak samo wydaję pieniądze, jak klienci o godzinie 10, 15, czy 18. Uważam tym samym, że promocja powinna obowiązywać w godzinach otwarcia CH Galaxy – pisze.

Okazuje się, że obowiązuje. O ustosunkowanie się do zarzutów poprosiliśmy zarządców galerii. Oni sprawę przekierowali do firmy, która zajmuje się prowadzeniem parkingu.

– Rzeczywiście od godziny 20 w celu skorzystania z promocji należy udać się do Biura Obsługi Parkingu – odpowiedział Maciej Burakowski. – Klient został nieprawidłowo obsłużony przez naszego pracownika. Zupełnie niezgodnie z obowiązującymi procedurami. Pragnę zapewnić, że standardy obsługi w firmie wymagają obsłużenia klienta z jak największym profesjonalizmem i mają na celu wyjaśnienie wszelkich wątpliwości tak, aby klient odchodząc od okienka biura parkingu był usatysfakcjonowany. Ponieważ zadowolenie stanowi dla nas wartość nadrzędną. W odpowiedzi udzielonej klientowi zaproponowany został zwrot niesłusznie pobranej opłaty, oczywiście po zweryfikowaniu jego uprawnień do udzielenia rabatu, czyli okazaniu przy najbliższej wizycie paragonu. Wobec naszego pracownika, który źle obsłużył tego pana oczywiście zostały wyciągnięte konsekwencje służbowe.


Moje Miasto Szczecin www.mmszczecin.pl on Facebook

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto