W urzędzie strategię marki przygotowuje wraz z miastem konsorcjum firm Brand Nature Access i Corporate Profiles Consulting.
- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.
Podczas dwudniowych konsultacji zbierane są uwagi i opinie zaproszonych gości. Efektem będzie opracowanie wstępnej analizy na temat mocnych i słabych stron miasta.
Zachęcamy Was, żebyście wyrazili swoje zdanie na temat mocnych i słabych stron naszego miasta. Powiedzcie, co Wam się podoba, a co należy zmienić i czym możemy chwalić się poza granicami Szczecina.
Fot. Jakub Jurcan
Fot. Po prawej Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy Brand Natur Access.
Czytaj też:
- Zbudowali wizerunek Warszawy, teraz popracują nad Szczecinem
- Miasto ma być przyjazne
- Szczecin chce przyciągać turystów
- Brand opracuje markę miasta
- Chcą wylansować markę Szczecina
Waszym zdaniem:
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?