Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Podpowiedzcie jak zbudować markę Szczecina

Redakcja
Rozpoczęły się prace nad stworzeniem strategii budowania marki Szczecina. Zachęcamy Was drodzy Internauci, żebyście i Wy podpowiedzieli w jaki skuteczny sposób można promować nasze miasto.

W urzędzie strategię marki przygotowuje wraz z miastem konsorcjum firm Brand Nature Access i Corporate Profiles Consulting.

- Wypromowanie miasta, to nie tylko opracowanie znaczka – mówi Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy BNA. – Herb miasta to za mało w obecnych czasach. Mamy dużo intuicyjnych przemyśleń. Mamy nadzieję, że do współpracy włączą się sami szczecinianie, bo to oni tworzą wizerunek miasta. Konieczna jest czytelna idea. Na jej podstawie skonstruujemy długotrwałą strategię.

Podczas dwudniowych konsultacji zbierane są uwagi i opinie zaproszonych gości. Efektem będzie opracowanie wstępnej analizy na temat mocnych i słabych stron miasta.

Zachęcamy Was, żebyście wyrazili swoje zdanie na temat mocnych i słabych stron naszego miasta. Powiedzcie, co Wam się podoba, a co należy zmienić i czym możemy chwalić się poza granicami Szczecina.


Fot. Jakub Jurcan

Fot. Po prawej Wojciech Mierowski, współwłaściciel firmy Brand Natur Access.

 

Czytaj też:



Waszym zdaniem:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto