– Według informacji podanych przez środki przekazu, świadkowie widzieli dym z tyłu pojazdu. Doszło do przegrania tarcz, bądź bębnów hamulcowych, w wyniku wysokiej temperatury zaczęły topić się opony. Przyczyna? Błąd w technice jazdy. W nowoczesnych konstrukcjach autobusów układ hamulcowy jest wspomagany przez dodatkowe urządzenia, tzw, zwalniacze, które zapobiegają przegrzaniu hamulców. Przy dużych spadkach należy hamować silnikiem i posiłkować się dodatkowymi urządzeniami. Kierowca widocznie tego nie zrobił.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?