Bosman jest z drużyną Pogoni Szczecin na dobre i na złe. Wspierał klub w trakcie jednego z największych sukcesów, jakim było zdobycie wicemistrzostwa Polski, a teraz pomaga mu w powrocie do Ekstraklasy.
„Bosman jest głównym sponsorem Pogoni Szczecin. W ramach bardzo udanej współpracy zaprosiliśmy drużynę piłkarską, aby poznała historię naszej marki oraz na własne oczy zobaczyła jak przebiega proces warzenia piwa. Taka wizyta pozwoli piłkarzom sprawdzić, dlaczego piwo Bosman jest najchętniej wybieranym przez konsumentów piwem w całym zachodniopomorskim regionie.” – mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager marki Bosman.
Zawodnikom Dumy Pomorza i jej trenerowi towarzyszyło sześciu kibiców wyłonionych w konkursie w przerwie meczu Pogoni z MKS Kluczbork. Razem mieli okazję zobaczyć jak wygląda proces produkcji piwa od momentu warzenia aż do rozlewania go do butelek. Goście zostali przywitani przez pracowników browaru, z którymi porozmawiali o historii marki, a także uczestniczyli w degustacji piwa z różnych etapów fermentacji. Piłkarze zobaczyli m.in. jak obsługuje się linie rozlewnicze, stacje filtracji, a także tankofermentory - kluczowe elementy w procesie fermentacji.
Szczeciński browar istnieje od 1845 roku. Obecnie jest to jedno z najnowocześniejszych tego typu miejsc w Polsce, które produkuje rocznie ponad 1 mln hektolitrów piwa. Proces warzenia piwa jest nadzorowany przez specjalistyczną aparaturę komputerową, która w połączeniu z kunsztem szczecińskich piwowarów sprawia, że Bosman jest niezmiennie najwyżej cenionym piwem w regionie.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?